Firma INDECO Trójmiasto, dbając o wysoki standard realizowanych usług zatrudnia Kotrolerów Jakości, którzy odpowiedzialni są za weryfikację standardów wykonywanych prac montażowych u klienta. W ten sposób rzetelnie wykonywana i kontrolowana praca na każdym z etapów gwarantuje zleceniodawcy prawidłowo wykonaną usługę i w efekcie końcowym zadowolenie z powierzonego naszej firmie zadania.
Nie mniej jednak zdarząją się sytuacje wyjątkowe, w których jesteśmy zobowiązani uruchomić tryb gwarancyjny dla wykonanej realizacji. W takiej sytuacji gwarancja INDECO Trójmiasto obejmuje wady materiałowe i wykonawcze produktów. Gwarancja obowiązuje od dnia wystawienia faktury końcowej. Nie wyłącza obowiązków wynikających z rękojmi.
Okres obowiązywania gwarancji w użytkowaniu domowym:
- Zewnętrzne i wewnętrzne elementy nieruchome (korpus, ścianki boczne, ścianki działowe, półki, drążki): 2 lata
- Zewnętrzne i wewnętrzne elementy ruchome (fronty suwane, fronty otwierane, szuflady, drzwiczki, pantografy itp.): 2 lata
- Fronty suwane wykonane w profilach aluminiowych: gwarancja wieczysta. Gwarancji tej udzielamy na wózki jezdne. Wymienimy je bezpłatnie (wózki plus usługa wymiany) na nowe przez cały okres użytkowania zabudowy.
- Paski buforowe: 1 rok
- Elementy okuć i akcesoria: 2 lata
- Dożywotnia gwarancja jakości udzielana przez Blum Polska Sp. z o.o. na okucia meblowe tzn. systemy zawiasów, szuflad oraz podnośników frontów górnych. Dożywotnia gwarancja jakości dotyczy wyłącznie okucia zamontowanego w meblu, a czas jej obowiązywania kończy się wraz z zakończeniem użytkowania tego mebla przez konsumenta. Więcej szczegółów na stronie producenta: https://www.blum.com/pl/pl/ideas/lifetime-warranty/
Proces zgłaszenia wad/ reklamacji:
- Przygotuj dowód zakupu (paragon, fakturę, umowę)
- Wybierz jeden z wariantów zgłoszenia:
- sms pod nr: 513 621 773;
- telefon pod nr: 513 621 773;
- e-mail na adres: serwis@indecotrojmiasto.pl
- list polecony na adres: INDECO Tójmiasto S.C., ul. Narwicka 2c, 80-557 Gdańsk
- Dołącz do zgłoszenia: numer umowy, adres realizacji, opis problemu, telefon kontaktowy, fotografię obrazującą problem (opcjonalnie).
Postępowanie gwarancyjne:
Po weryfikacji i uznaniu zgłoszenia za zasadne, wykonamy wszelkie niezbędne prace (wymiana/ naprawa) konieczne do przywrócenia produktu do stanu wolnego od wad. Pokryjemy koszty materiału, produkcji oraz prac grup monterskich.
Pamiętaj, że duża część elementów Twojego produktu jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie – w związku z czym czas oczekiwania na naprawę może wynieść nawet do kilku tygodni. Ze swojej strony dołożymy starań, aby okres ten był jak najkrótszy. Wykonane naprawy i konserwacje nie przedłużają okresu trwania gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
- Zużycia i uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przechowywania, czyszczenia, uszkodzeń mechanicznych, nadmiernego przeciążenia. W szczególności dopuszczenie do kontaktu z dużą ilością wody, tłuszczem, kurzem, pyłem, ujemnymi temperaturami, wysokimi temperaturami, wysoką wilgotnością
- Nieprzestrzegania zaleceń dotyczących właściwej konserwacji i pielęgnacji
- Uchybień pozornych wynikających ze specyfiki użytych materiałów. W tym: niejednolitość faktury, różnice kolorystyczne, różnice morfologiczne materiałów naturalnych (np.: drewno, okleiny naturalne, forniry, bambus, kamień); różnice w strukturze laminatu i połączonego z nim obrzeża pcv wynikające z używanych przez producentów technologii, widoczne linie łączenia dwóch materiałów wynikające z samej technologii ich spasowania
- Drobnych wad materiałów całkowicie niewidocznych po zamontowaniu i nieistotnych dla prawidłowego użytkowania produktu, mikroskaz na elementach zewnętrznych widocznych z odległości mniejszej niż 1 metr
- Drobnych czynności możliwych do wykonania we własnym zakresie (np.: wymiana żarówki, regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śrubki, usunięcie zabrudzeń itp.)
Koszty dodatkowe serwisu:
- Czyszczenie wózków jezdnych z kurzu/brudu: 10zł/szt.
- Regulacja frontów suwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 15zł/szt.
- Regulacja drzwiczek otwieranych, systemów wysuwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 10zł/szt.
- Przyklejnie paska buforowego: 6zł/metr bieżący
- Dojazd grupy monterskiej po upływie 14 dni od dnia realizacji: 61 zł na terenie Trójmiasta, 2 zł/km poza terenem Trójmiasta