Szafy na wymiar
Kuchnie na wymiar
Meble na wymiar
Oferta hurtowa
Szafy na wymiar
Kuchnie na wymiar
Meble na wymiar

Gwarancja i kontrola jakości

Karta gwarancyjna/Gwarancja Jakości

Firma INDECO Trójmiasto, dbając o wysoki standard realizowanych usług zatrudnia Kotrolerów Jakości, którzy odpowiedzialni są za weryfikację standardów wykonywanych prac montażowych u klienta. W ten sposób rzetelnie wykonywana i kontrolowana praca na każdym z etapów gwarantuje zleceniodawcy prawidłowo wykonaną usługę i w efekcie końcowym zadowolenie z powierzonego naszej firmie zadania.

 

Nie mniej jednak zdarząją się sytuacje wyjątkowe, w których jesteśmy zobowiązani uruchomić tryb gwarancyjny dla wykonanej realizacji. W takiej sytuacji gwarancja INDECO Trójmiasto obejmuje wady materiałowe i wykonawcze produktów. Gwarancja obowiązuje od dnia wystawienia faktury końcowej. Nie wyłącza obowiązków wynikających z rękojmi.

 

Okres obowiązywania gwarancji w użytkowaniu domowym:

 

  • Zewnętrzne i wewnętrzne elementy nieruchome (korpus, ścianki boczne, ścianki działowe, półki, drążki): 2 lata
  • Zewnętrzne i wewnętrzne elementy ruchome (fronty suwane, fronty otwierane, szuflady, drzwiczki, pantografy itp.): 2 lata
  • Fronty suwane wykonane w profilach aluminiowych: gwarancja wieczysta. Gwarancji tej udzielamy na wózki jezdne. Wymienimy je bezpłatnie (wózki plus usługa wymiany) na nowe przez cały okres użytkowania zabudowy.
  • Paski buforowe: 1 rok
  • Elementy okuć i  akcesoria: 2 lata
  • Dożywotnia gwarancja jakości udzielana przez Blum Polska Sp. z o.o. na okucia meblowe tzn. systemy zawiasów, szuflad oraz podnośników frontów górnych. Dożywotnia gwarancja jakości dotyczy wyłącznie okucia zamontowanego w meblu, a czas jej obowiązywania kończy się wraz z zakończeniem użytkowania tego mebla przez konsumenta. Więcej szczegółów na stronie producenta: https://www.blum.com/pl/pl/ideas/lifetime-warranty/ 

 

Proces zgłaszenia wad/ reklamacji:

 

  • Przygotuj dowód zakupu (paragon, fakturę, umowę)
  • Wybierz jeden z wariantów zgłoszenia:

- sms pod nr: 513 621 773;
- telefon pod nr: 513 621 773;
- e-mail na adres: serwis@indecotrojmiasto.pl
- list polecony na adres: INDECO Tójmiasto S.C., ul. Narwicka 2c, 80-557 Gdańsk

 

  • Dołącz do zgłoszenia: numer umowy, adres realizacji, opis problemu, telefon kontaktowy, fotografię obrazującą problem (opcjonalnie).

 

Postępowanie gwarancyjne:

 

Po weryfikacji i uznaniu zgłoszenia za zasadne, wykonamy wszelkie niezbędne prace (wymiana/ naprawa) konieczne do przywrócenia produktu do stanu wolnego od wad. Pokryjemy koszty materiału, produkcji oraz prac grup monterskich.

 

Pamiętaj, że duża część elementów Twojego produktu jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie – w związku z czym czas oczekiwania na naprawę może wynieść nawet do kilku tygodni. Ze swojej strony dołożymy starań, aby okres ten był jak najkrótszy. Wykonane naprawy i konserwacje nie przedłużają okresu trwania gwarancji.

 

 

Gwarancja nie obejmuje:

 

  • Zużycia i uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przechowywania, czyszczenia, uszkodzeń mechanicznych, nadmiernego przeciążenia. W szczególności dopuszczenie do kontaktu z dużą ilością wody, tłuszczem, kurzem, pyłem, ujemnymi temperaturami, wysokimi temperaturami, wysoką wilgotnością
  • Nieprzestrzegania zaleceń dotyczących właściwej konserwacji i pielęgnacji
  • Uchybień pozornych wynikających ze specyfiki użytych materiałów. W tym: niejednolitość faktury, różnice kolorystyczne, różnice morfologiczne materiałów naturalnych (np.: drewno, okleiny naturalne, forniry, bambus, kamień); różnice w strukturze laminatu i połączonego z nim obrzeża pcv wynikające z używanych przez producentów technologii, widoczne linie łączenia dwóch materiałów wynikające z samej technologii ich spasowania
  • Drobnych wad materiałów całkowicie niewidocznych po zamontowaniu i nieistotnych dla prawidłowego użytkowania produktu, mikroskaz na elementach zewnętrznych widocznych z odległości mniejszej niż 1 metr
  • Drobnych czynności możliwych do wykonania we własnym zakresie (np.: wymiana żarówki, regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śrubki, usunięcie zabrudzeń itp.)

 

Koszty dodatkowe serwisu:

 

  • Czyszczenie wózków jezdnych z kurzu/brudu: 10zł/szt.
  • Regulacja frontów suwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 15zł/szt.
  • Regulacja drzwiczek otwieranych, systemów wysuwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 10zł/szt.
  • Przyklejnie paska buforowego: 6zł/metr bieżący
  • Dojazd grupy monterskiej po upływie 14 dni od dnia realizacji: 61 zł na terenie Trójmiasta, 2 zł/km poza terenem Trójmiasta

 

Sprawdź lokalizacje naszych ekspozycji

Gwarancja jakości

Ubezpieczenie prac

Wieczysta gwarancja

Wypożycz
wzorniki

Wirtualny
salon

Transport i montaż

Pomiar

Na raty

Szkło dla domu:

Adres ekspozycji firmowej:

ul. Obrońców Wybrzeża 1

80-392 Gdańsk

Nr tel. 535 444 457

E-mail: kontakt@indecotrojmiasto.pl

NIP: 9571075993

REGON: 360187548

Regulamin

Polityka prywatności

Adres ekspozycji firmowej:

ul. Obrońców Wybrzeża 1

80-392 Gdańsk

Nr tel. 535 444 457

E-mail: kontakt@indecotrojmiasto.pl

NIP: 9571075993

REGON: 360187548

biuro@indecotrojmiasto.pl

Regulamin

Polityka prywatności